Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Przedsiębiorstwa Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa "PEWIK" w Prabutach
Przedsiębiorstwo Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa "PEWIK" Sp. z o.o. 82-550 Prabuty ul. Kwidzyńska 15 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Przedsiębiorstwa Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa "PEWIK" w Prabutach.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej tj. brak materiałów dźwiękowych, brak funkcjonalności za pomocą klawiatury część dokumentów jest do pobrania w formacie pdf, ze względu na przeciwdziałania dotyczące zmiany treści.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Mariusz Kubich.
- E-mail: m.kubich@pewik.pl
- Telefon: 695811500
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Przedsiębiorstwo Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa "PEWIK" Sp. z o.o.
- Adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa "PEWIK" Sp. z o.o. 82-550 Prabuty ul. Kwidzyńska 15
- E-mail: m.kubich@pewik.pl
- Telefon: 552780335
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 1
Podmiot nie zapewnia w tym budynku wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych.
Podmiot nie zastosował w tym budynku rozwiązań architektonicznych, środków technicznych i nie posiada zainstalowanych urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.
Podmiot nie zapewnia w tym budynku informacji na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy.
Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego.
Podmiot nie zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób.
Budynek administracyjny "PEWIK" Sp. z o.o. Prabuty jest dostępny dla interesantów w dni robocze w godz. 7-15. Przy bramie wjazdowej znajduje się parking, na którym można parkować na czas wizyty pojazdy. Budynek nie jest wyposażony w windę, pochylnię ani inne urządzenie ułatwiające dostanie się do drugiej kondygnacji budynku ( sekretariat, księgowość, obsługa płatności, prezes, kadry, kasa. Dział techniczny jest usytuowany na parterze budynku (zlecenie usług, zgłaszanie awarii).